fbpx

Online annoncering

En uundværlig kilde til trafik og omsætning hos mange virksomheder

Er du synlig nok, når folk søger efter dine ydelser? Online annoncering er stadig et uudforsket område for nogle, men det er en fantastisk kanal til at generere trafik. Både for helt små start-ups såvel som store, verdenskendte brands.

Tænk, hvis du havde en butik, der kunne flytte sig, så den altid lå lige over for personer, der havde behov for dit produkt. Det er lige præcis, det du gør med annoncering – bare online vel og mærke. Med annoncering kan du købe placeringer, så du bliver vist, når personer søger på dine kerneydelser.

De tre bedste grunde til, at vi skal lave annoncering for dig:

1.

Kom et klik foran med en effektiv og solid strategi

Vi sørger for, at dine annoncekroner ikke bliver spildt på personer udenfor din målgruppe. Det giver dig et billigere og bedre resultat af indsatsen.

Vi afklarer med dig, hvor og hvornår det giver mest mening af annoncere, så dine besøgende bliver til rigtige kunder.

2.

De rette annoncer giver bedre og billigere resultater

Vi går kreativt til værks med din annoncering og producerer det indhold, som fungerer bedst til formål såvel som format.

Måske du har en række billeder, du ønsker at bruge, men vi ved at video giver bedre og billigere resultater. Så omformer vi dine billeder, så de fungerer i et videoformat og du får bedre resultater.

3.

Stærke resultater med samvittigheden i behold

Vi laver aldrig hovedløs annoncering og holder løbende øje med, hvordan dine annoncer performer, og om de er udgiften værd.

Vores mål er at nå dit mål, så billigt og effektivt som muligt. Modsat store bureauer, så kan vi sagtens vise resultater på et lille budget.

Derfor virker annoncering

Model uden annoncering: En potentiel kunde besøger en hjemmeside, har en god/relevant oplevelse men glemmer bagefter siden i farten

Model med annoncering: En potentiel kunde besøger din hjemmeside, har en god/relevant oplevelse, men glemmer bagefter siden i farten.
Men fordi du benytter Facebook eller Google annoncering, så kommer der en gennemarbejdet annonce, som viser dig og dine produkter igen og minder den potentielle kunde om oplevelsen.
Har du en webshop, så kan vi vise samme vare igen, som den potentielle kunde har kigget på. Det øger dine chance for at den potentielle kunde bliver til en rigtig kunde.

Sådan gør vi selv for at få dig som kunde

PAPBJØRN benytter også annoncering på vores side. Det gør vi fordi, at hvis du har valgt at kigge på vores side omkring eksempelvis videoproduktion, så er der en betragtelig chance for, at det er noget du kunne have et reelt behov for.

Har du ikke rettet henvendelse til os efter dit indledende besøg, så bruger vi efterfølgende nogle få kroner på at fortælle dig om en case, hvor vi har vækstet en kundes LinkedIn kanal med 900% gennem videostrategi. Derigennem forsøger vi at gøre dig mere købeklar og købes os til yderligere ’taletid’, hvor vi kan overbevise om hvorfor vi er de rette til at løse dit behov – Tænk hvis du kunne gøre det samme for alle dine besøgende!

Sådan gør vi

Afklaring & målsætning

I fællesskab afklarer vi hvilket kampagne-mål, der vil give de bedste resultater for dig og din virksomhed.

Udvikling af annoncer

Vi tilpasser tekst, billed- og video til de formater, som giver det bedste afkast ift. formålet og udarbejder annonce-forslag til godkendelse.

Teknisk opsætning

Vi laver den tekniske opsætning bag, som gør at budget bliver brugt optimalt og rammer den helt rigtige målgruppe.

Resultater & optimering

Vi holder løbende øje med dine annoncer, optimerer og sikrer at resultaterne lever op til forventningerne.

Trafik gennem smart indhold – så du undgår ’dumme’ reklamer

Den moderne forbruger er vokset op med reklamer. Hun eller han er måske også mættet af reklamer. Og det har naturligvis indflydelse på din reklame eller annonce – det stiller større krav til indholdet.

Det handler om at kunne forstå og tolke reklamens mekanismer, der i en kommunikationsproces med modtageren ikke kun fokuserer på forbrug, men også identitetsdannelse, branding og kulturel betydningsdannelse.
Kort sagt: du kommer ikke langt med hovedløs annoncering, der er for reklameagtigt.

Derfor lægger vi i PAPBJØRN stor vægt på at lave mere indhold med blikfang, men som også er værdiskabende og personligt. Vi producerer relevant indhold, som vi efterfølgende finder ud af at udgive til de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt.

De gode resultater og billige priser sker i krydsfeltet mellem godt indhold og skarp annoncering. Og derfor kan det altså betale sig at bevare det organiske mindset – selvom der bruges en betalt strategi.

Derfor kobler vi ofte videoproduktion med en annonceringsstrategi og udvikler værdiskabende indhold, der både fungerer organisk, men som der også kan skydes annoncekroner i.

Food Improve

Til en af vores kunder udviklede vi en særlig videoserie. Formålet bag videoerne var at dele ernæringstips og vidensdeling til fodboldspillere. I løbet af 2 timer optog vi 8 korte videoer med fokus på personlig og autentisk formidling, som efterfølgende blev klippet .

Videoerne blev delt på virksomhedens Facebook side, hvor de hurtigt fik en masse likes og ikke mindst delinger. Delinger, der opstod, fordi målgruppen føler, at indholdet skaber værdi.

Den gratis information, som videoerne indeholder, lægger i klar forlængelse af virksomhedens produkt, så de ‘naturlige delinger’ bragte produktet længere ud i flere fællesskaber.

Og her kommer det gode trick i forhold til annoncering; nemlig at bruge annoncekroner på at sende et allerede succesfuldt opslag endnu længere ud til nye målgrupper. På den måde  kommer de likes og delinger, der er skabt organisk på opslaget til at ses som en blåstempling, når det sponserede opslag rammer nye personer, der hverken kender produktet eller afsenderen.

For det er ganske naturligt – hvad virker mest troværdigt og pålideligt, når du ser et sponsoreret opslag hurtigt?
Et annonceret opslag med 1-2 likes og 0 delinger? Eller et annonceret opslag med 15-20 likes og 8 delinger fra andre personer?

PAPBJØRNs idé til vidensdeling har betydet at mine videoer er blevet delt i lukkede forummer og grupper, hvor jeg ikke normalt ville kunne lave reklame. Det er en smart måde at bruge et organisk mindset med en betalt strategi.

Lars Skotte Jensen

CEO, Food Improve

Vi er din samarbejdspartner på tekst, billede og video, hjemmeside og sociale medier.

Kontakt os

Nyhedsbrev

Få digitale godbidder direkte i indbakken med vores nyhedsbrev – skriv dig op her.


Vores kunder siger

PAPBJØRN ApS

Med kundens egne ord:

HiDoggie April 2020

Google
Vi har valgt PAPBJØRN udefra deres gode anmeldelse, og virkelig flotte hjemmeside som forklarer alt hvad de tilbyder. Udover det havde vi god kommunikation med Kamilla fra PAPBJØRN, som hjalp os med at optimere teksterne på vores hjemmeside. Hun svarede godt og hurtigt på vores spørgsmål. De vinder på alle tre parametre, som er vigtige for os som en ny webshop. heraf hjælp til SEO, og indhold/tekstrettelser: 1. Først og fremmest har jeg modtaget rigtig gode tekster som er, unikke og sjove. 2. Vi fik materialet hurtigt efter bestilling af ordre. 3. Prisen er meget konkurrencedygtig og fair ift mange andre tilbud vi modtog af konkurrenter. Vi er i det hele taget yderst tilfredse, og vi kan til en hver tid anbefale PAPBJØRN til andre. Venlig hilsen HiDoggie.com

Jacob Albertsen // Ledertid Januar 2020

Google
PAPBJØRN har produceret en række pr-videoer samt stået for SoMe-indsatsen i Ledertid. Jeg har primært samarbejdet med Andreas Bjørn, som jeg oplever som en kreativ, grundig og effektfuld formidler. Det indhold han producerer løfter Ledertids budskaber til helt nye højder, og jeg kan på det varmeste anbefale ham som ekstern ift. at løfte både kommunikationen, de visuelle udtryk og indsatsen på sociale medier!

Carol Sannes December 2019

Google
En ren fornøjelse at arbejde med Kamilla fra PAPBJØRN. Topprofessionel, fantastisk service og med en unik evne til at sætte sig ind i kundens behov. Absolut varme anbefalinger herfra :)

Karsten Leed // Smartbake Bakery Group November 2019

Google
Vi nyder vores samarbejde med PAPBJØRN, hvor deres evne til at tilpasse sig, passer perfekt til vores forretning. Det giver altid positive resultater, hvor specielt timing og udtryk rammer plet. PAPBJØRN får vores bedste anbefalinger.

Mark Andersen // Admill November 2019

Google
Jeg har arbejdet sammen med Andreas fra PAPBJØRN ApS omkring produktion af 6 videoer til vores site findmaaltidskasse.dk. Først og fremmest er jeg rigtig glad for det færdige resultat som de har leveret. Jeg synes videoerne er blevet rigtig gode. Jeg har oplevet samarbejdet med PAPBJØRN som meget professionelt. Jeg kan kun give PAPBJØRN mine bedste anbefalinger.